logo

کد خبر : 10009
تاریخ خبر : 1405/04/07
مُهر قانون بر روی پروژه کنارگذر "عالیواک"

مُهر قانون بر روی پروژه کنارگذر "عالیواک"

پروژه کنارگذر "عالیواک" ساری که برای طی مراحل قانونی، مدت کوتاهی متوقف شده بود، مجوزهای قانونی را کسب کرد و ردیف اعتباری گرفت.

به گزارش چامه شمال، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در جلسه پیگیری و هماهنگی کمربندی عالیواک شهرستان ساری به جویبار، که با حضور مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، از تکمیل طرح و تخصیص اعتبار کمربندی حیاتی عالیواک ساری و روند اجرایی شدن آن خبر داد.

عبدالرضا دادبود با اشاره به تکمیل بررسی‌های فنی و نهایی شدن طرح کمربندی عالیواک شهرستان ساری، اعلام کرد: با تعیین محل تامین اعتبار و اخذ مجوز ماده ۲۳، مقرر شد قرارداد این پروژه تا پایان هفته آینده منعقد و وارد فاز اجرایی شود.

وی افزود: جلسات فنی در خصوص این پروژه به صورت مستمر در حال برگزاری است و امروز بررسی‌های فنی نهایی شد. همچنین طرح پیشنهادی پروژه تکمیل و محل تأمین اعتبار آن به طور دقیق مشخص گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران یادآور شد: این پروژه در دو فاز اجرایی خواهد شد. فاز اول با سرعت توسط پیمانکار آغاز می‌شود تا طراحی نهایی فاز دوم نیز به موازات آن به اتمام برسد. پس از آن، پیمانکار دوم نیز برای تکمیل پروژه انتخاب خواهد شد.

دادبود با اشاره به اهمیت پیگیری امور اداری پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: مجوز ماده ۲۳ که برای کلیه طرح‌های عمرانی الزامی است، هفته گذشته صادر و ابلاغ گردید.

معاون استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد: در نهایت مقرر شد تا پایان هفته آینده، مراحل مربوط به عقد قرارداد این پروژه به اتمام رسیده و کمربندی عالیواک ساری وارد فاز اجرایی شود. این اتفاق گامی مهم در جهت رفع گره ترافیکی منطقه و تسهیل تردد شهروندان خواهد بود.

گفتنی است: این پروژه که از مطالبات اصلی مردم منطقه به شمار می‌رود، با اجرای کامل، نقش بسزایی در روان‌سازی ترافیک شهری و توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان ساری ایفا خواهد کرد.

انتهای خبر/